Skip to content
Darmowa dostawa od 150zł
info@kawazgor.pl
+48 509 778 968
0.00 0
Your cart is empty. Go to Shop
0.00 0
Your cart is empty. Go to Shop

Warunki reklamacji

  • REKLAMACJE

    Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją i mogą zostać zwrócone po wykryciu wad fabrycznych lub niezgodności z opisem.

     

    W sytuacji, gdy towar jest wadliwy, klient musi zgłosić/poinformować o tym sprzedawcę w ciągu 1 miesięca od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

     

    W powyższych przypadkach prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszego sklepu ubezpieczoną przesyłką kurierską. Do produktu należy dołączyć fakturę zakupu wraz z opisem przyczyny reklamacji.

     

    Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaoferujemy Państwu produkt podobny lub zwrócimy pieniądze.

     

    Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy kwotę transportu poniesioną przez klienta (do formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zapłaty za usługi kurierskie). Możemy również wysłać po towar swojego kuriera – wówczas klient jest zobowiązany poinformować nas o tym wcześniej oraz podać adres odbioru paczki.

     

    Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres:

     

    Kawa z Gór Sp. z o.o 

    ul. Słowackiego 16/4

    32-500 Chrzanów